21.08.2011

MULBERRY - THE BOOK.




Happy 40th anniversary! Pictures: a Fashion Tale

5 kommentarer:

  1. hey, tak for kommentaren på min blog! det er en fin blog du har, meget inspirerende!

    knus, Marie My fra www.nemesisbabe.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Mulberry er et godt, solidt mærke, med smukke varer, der får tænderne til at løbe i vand hos de fleste kvinder!

    SvarSlet
  3. @Marie My: Hey Marie, der er virkelig kun én ting at sige, og det er i lige måde. Din blog er også super fin!

    @Mirjam: Ja, lige præcis! De laver (især) smukke, smukke tasker :-)

    SvarSlet
  4. God blog, med inspirerende billeder!
    Keep it up! Vend gerne tilbage til min blog, da jeg blogger jævnligt:

    www.undeterminded.blogspot.com

    Jeg har siden sidst du kommenteret bl.a. tilføjet ét nyt indlæg med billeder fra min solrige søndag :) Smid også gerne en kommentar.

    SvarSlet
  5. @Mette: Mange tak, jeg vil fortsætte med at blogge - og med at vende tilbage til din :)

    SvarSlet